fredag 23 mars 2012

Fredagsmys till 100%

Tjipp där alla goingar!

Lustigt att när man tror att man har så mycke tid & lilla L väl är ute och leker med mormor, så hittar man på något så vips är tiden slut.
Och i dag så vips stog farmor E & moster M utanför vår dörr och skrek har du något kaffe :), mmm sa jag men ingen liten tjej.

Lilla L posar!

Jag fick i alla fall tvättat vår gamla barnvagn, som var en Quinny buzz åå va jag saknar den lilla lilla smidiga city vagnen... Idag har vi också en bra vagn från City Elite men lite större eftersom lilla L växer ju så det knakar. Mammas lilla tjej som håller på att bli så stor.


Vår vagn Quinny buzz!


Middagen blev en mycket god hamburger tallrik med pommes funkar också till fredagsmys med lite gott vin till...Nu är pappa T nöjd & lilla L med, efterrätten idag blev en snacks påse från småfolket med majs puffar..Lilla L verka gilla den skarpt.


Nu ska jag bänka mig framför en film med mina hjärtan.
Härlig fredag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar