onsdag 14 mars 2012

Vår Feelings

Todeloo!

Vilken dag vi haft här i Göteborg, eller hur alla Göteborgare? Solen har varit så varm å go, riktigt vår väder.
Är det inte mysigt när man hittar sitt speciella vårtecken? Det tycker jag, för då känner man verkligen att våren är här eller kommer inom kort.

Mitt speciella vårtecken!

Lilla L har i dag fixat att sova på dagis , vilket va skönt. Igår fick pappa T ett samtal från dagis, att lilla L bara låg & skratta å ville inte alls sova.. Hi hi hi kan se det framför mig när min ängel ligger å flinar :) härliga små stjärnskott.


Känner nu att jag måste ta en glass provar dag här hemma. Här i Göteborg har de redan börjat annonsera om alla nyheter hos GB. Testa ni med, vilken blir er familje favorit?


Nu ska jag titta till min lilla Sjukling :( Lilla L har nämligen blivit dålig nu på kvällskvisten..

Massa vår feelings till er! M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar