måndag 14 maj 2012

Blocket & Jag

Hallojsan Godingar!

Bild:Vilda Änglar

Idag har det varit en riktigt trög Måndag. Vem egentligen gillar en Måndag?
Vist den kan ju vara charmig på sitt set om det är en solig & varm sommar dag.
Men i dag var det enbart regn och åter regn.

Lilla L har klart varit på dagis och busat medans jag har gift mig med BLOCKET :).
Nu är snart lilla L´s första år av saker borta, så väldigt skönt att ha rensat upp i källaren.
Har ni barnkläder som ligger & bor i Göteborg så åk in till Bytningen på stampen så köper hon det.
Super bra, jag som tänkte slänga lilla L´s kläder.

Ledsen att det enbart blev ett lite inlägg på hela dagen. Men denna dagen har jag försökt sova över.
Tar i gen det i morgon med fler inlägg & ett härligt tips!

LOVE
M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar