torsdag 3 maj 2012

Vilken smart pryl!

TIPS TIPS!

Hitta denna smarta pryl på Ålens city.
Helt suverän, på vägarna i barnvagnen & i bussen.
Alla föräldrar vet ju säkert hur gärna våra små liv vill ha en festis eller smaka från vår dricks flaska i bland. Då man alltid säger nej det går inte, men nu kom denna super duper lösningen.

Mitt fynd till lilla L!


Som ni ser så skruvar man den antingen på en flaska eller borrar in den i festisen. Jippiii så glad jag blev när jag hitta denna smarta lösningen.
Hoppas ni med kan ha nytta av den i er vardag.

SEE YOU!

LOVE
M

2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt bra lösning. Synd att jag inte har hittat detta tidigare..
    Men har du köpt den och hunnit testa?
    Hade varit kul att veta om den verkligen fungerar :)
    Hoppas att ni har haft en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har köpt den men ej hunnit testa den. Så fort jag gjort det så lägger jag ut ett inlägg om hur den va.Men vist va det en pryl som kan komma till användning!
      Love/M

      Radera