onsdag 9 maj 2012

GODMORGON . EFTERMIDDAG

HEJ FINA NI!
Har haft en helt otroligt strålande dag i regnet hittills.
Morgonen var lite stressig där av inget morgon inlägg.
Ännu en dag med vegomat *ME LIKE*
Finns inget bättre än vegomat nu, eller en riktigt god kött bit kan ju vara god :)

Idag i köket blev det en härlig grönsaks soppa med corn i,
och morot palsternacka biffar riktigt gott.

Börjar känna lite stress nu har ju som sagt ett namnkalas på Lördag och kan inte bestämma va jag ska köpa. Så medans jag nu sitter och skriver, tittar jag samtidigt på saker till lilla Theo.


Hett tips idag!

Till er mammor som gillar virkade leksaker gossedjur vagns leksaker m.m
Så har jag nu ett hett tips på var ni kan hitta dessa djur till väldigt bra priser.

Lilla L´s faster har en lite tillverkning av de mesta virkade små go saker till barnkök. Man kan säkerligen göra beställningar på de mesta.

Ni som önskar göra en bestälning kan ta kontakt med Lina genom mailen här


 Nu mina vänner väntar vi besök av fina moster M & morbror L som toppen på i så har de farmor E med sig :)

See You soon!

LOVE
M

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Tack snälla :)
    Jag anmälde mig till mammabloggalan på deras hemsida, http://cargocollective.com/mammabloggalan Så jag fick betala för det själv. Hittade den via andra bloggar och tyckte det verkade vara en kul grej. Det var det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Veronica!
      Då vet jag till nästa år:)
      Kram M

      Radera