lördag 12 maj 2012

ETT LITET LIVSTECKEN!

Godmorgon!
Tillbaka efter en paus i vardagen.


Sen morgon med mina älskade hjärtan. Härligt med helg, på vår lista står Theos namnkalas högst på listan.

Ni undrar säkert var jag tog vägen i går på min lediga dag. För här hos er var jag ju inte. Ledsen för mitt avbrott i Lovely Things For Kids.
Men är man trött & helt slut som jag var i går så blir det dock inte mycket gjort. Jag hade helt enkelt en otroligt skön & lugn dag med min mamma.

Bilder från min vego vecka. Som ja lovade er mina kära Bloggisar!


Min sista dag som vegokock var riktigt nice .
Jag & alla härliga tjejer gjorde en hel avslutnings buffé som vi sedan fest loss på. Mumms mumms så gott:)


På borde hade vi allt från indiskt till iranskt och så klart svensk vegetarisk mat.
Tack alla fina tjejer för en härlig vecka!

Nu fortsätter min helg med fina stunder. Härlig Lördag Amigos!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar