tisdag 10 april 2012

Bakstund med lilla L

Nu har jag & lilla L klättrat på väggarna så det räcker för idag!

Fick ta till lite bakstund så lilla L & jag inte smäller av här hemma.
Idag har vi fixat oss en Danakaka så smarrigt värre, pappa T kommer bli så överraskad när han vaknar.
 Och ser va vi hittat på under dagens lopp.
Vad har ni hittat på vänner?
Min & lilla L´s Danakaka!
Medan jag bakat & fejat här hemma råka jag så klart fastan igen framför min älskade iPhone. Men hittat till Leilas General Stor vilken underbar sida & med så mycket fint.
Lilla L har ju för ett tag sedan upptäkt sugrör vilket hon i princip älskar just nu.
Och just sugrör hade Leila som va så vackra så det klicka jag hem plus en störtt härlig sockerkaks form för kids att leka med.

Nu är det matförbredelser  för mig.
Love
M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar