onsdag 11 april 2012

Godkväll Bloggen!

Oj vilken tråkig dag ändå. Tänkte först inte alls titta in till er i kväll, men titta vem som pallra sig till bloggen ändå :)

Min & lilla L's dag va så lugn och skön men något tråkig. Handlat fick vi gjort ändå, tycker jag va starkt gjort av två helt slutkörda små tjejer. I morgon blir det tok bus på dagis för lilla L. Men för mig blir det plugg så det nästan kokar över med sötaste Eda. Har ju klart lite funderingar va vi ska tillbringa denna ur trista plugg tid. Starbucks känns redan nu som det skulle va det bästa stället.



Sedan pappa T kommit upp ur sin dvala så har det bara varit bus & matlagning på vår lista. Lilla L va så söt i dag när hon studsa runt i soffan då jag fick några härliga bilder. Som ni kan njuta av i dag.
Eftersom morgonen / förmiddagen va lika grå som igår så fick jag använt mina älsklings stövlar alltid något positivt med regn & rusk.


Nu är det bestämt,jag ska i väg på en liten visning av eko kläder från Blingo får ses va de kan bjuda på kanske något som man inte alls väntar sig. Men vilken ångest för ingenting liksom. TOKIGT!

Nu mina vänner sussa sött natti!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar