fredag 13 april 2012

Vilken dag phuu!

Hallojsan godingar!

Tro det eller ej men jag har klarat mig under dagen från allt ont.
Efter ha lämnat lilla L på dagis så tog jag mig en extra sväng upp till Fina vännerna Kinnanders.
Oj oj va den lilla Theo växer fort, han är helt underbart söt. När jag besökte lilla T & Sandri så hade de köpt en dunder bra lek matta till T som jag bara är tvungen att vissa upp för er.
Bild: Ikea
Denna lekmatta hitta mamma S & pappa J på Ikea.
När lilla L var lite kännde jag ofta att vårt babygym egentligen inte va det optimala.
Ett babygym är oftast litet & ett nyfiket barn vill ju gärna utforska utanför.
Så åk & shoppa loss lite på Ikea så kanske ni med kommer hem detta underbara lekmatta :)
Hi hi :) Jag borde nästan få betalt av Ikea så bra reklam jag nyss gjorde.


kan ni tänka er mina små älsklingar från Swedish Hasbeens kom i dag. Så efter ha lämnat St.Jörgen så sprang jag i princip till Tuve torg för att hämta de så raringarna. Och ååå så nöjd jag blev, kunde inte få bättre sko.

DAGENS TIPS!

När jag väl va på Ica så hade de fått in två jätte härliga party saker för kids.
Det ena va en helt perfekt partylåda med allt som kan tänkas behövas för ett ultimat barnkalas.
Den andra grejen va en super mysig hand bok för hur aktiviteterna ska flyta på under barnkalaset, fanns med recept på go saker till kalaset.

Mina älsklingar hemkomna från dagis. Vilken lycka lilla L har när vi hämtar henne från dagis.
Idag sjöng hon nästan hela vägen och i mella skrek hon pappa.
Fredagsmyset här hemma blev Chicken Nuggets & ris mm.
Efterrätten ska vi inte snacka om lilla L valde själv Två russin paket så hon va hyper nöjd.
Russin vilken hitt va :)

Nu mina godingar ska jag slöa framför tv för en gångs skull.
  Mysig kväll!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar