onsdag 4 april 2012

Nu är vi tillbaka som vanligt.

Todeloo alla bloggisar!

Ledsen att det har blivit lite hattigt mellan de senaste inläggen. Har verkligen haft så mycket att stå i & lilla L är nu sjuk igen. Måste nog säga att dagis var kul till en början men nu med alla sjukdomar som lilla L drar hem börjar jag tröttna. Önskar verkligen att jag kunde vara hemma med min lilla ängel & mys varje dag.

Men nu är alla måsten lagda på hyllan ett tag, för i morgon börjar påsklovet för mig & lilla L JiPpI. Nu ska det busas & små pyntas inför påsk helgen. Och all våra påskägg ska jag & lilla L fixa i morgon på vår lediga dag härligt.
För er som inte hunnit inhandlat era påsk ägg så har jag Indiska att tipsa på heta påskägg i år.
Och varför inte överraska era nära & kära med något fint i det läckra ägget.

Som ni säkert läste innan så har jag haft lite annat att stå i nu den senaste tiden inte bara skolan utan även lite hemliga saker till er mina bloggisar. Som ni kommer märka om ett tag här i
 Lovely things for kids...

Måste säga att efter bara några få dagar utan er här på Lovely things for kids så kändes det som det blev lite tomt. Men nu är både jag & lilla L tillbaka.. Med mysig tips & vår vardag.

Ses i morgon Girls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar