tisdag 17 april 2012

Graviditet så underbart

Hola fina vänner!

Jag han titta in och berätta om min stressiga dag tillsammans med söta Eda.
Ojojoj va vi har jobbat i dag, nu är vi äntligen klara med vårt härliga arbete om graviditet.
Bild:arentuna9c
Ville visa er en av alla härliga bilder som vi använt oss av i vårt arbete.
Vist känns det nästan magisk genom att bara titta på den. Så otroligt vacker.
Från stressig skola till tok stressig hemkomst med lilla L under armen.
Sprang genom hela city som en dåre, sedan på lilla L´s buss till dagis & sedan hysterisk matlagning.
Kan inte annat än skratta åt mig själv efter dagens alla tokigheter.
Allt detta, medans pappa T låg lugnt & stilsamt & sov sin skönhetssömn. Med en dum dum i phone som ej funka:(.
Lilla L har haft en super bra dag på dagis :)
Inga tårar vid lämning & inga tårar när jag kom. Så duktig flicka är hon nu.
Såpbubblorna som jag överraska henne med i kväll va toppen på i för L. Och nu nannar mammas lilla ängel söt.


själv har jag några minuter kvar innan jag ska drömma fina drömmar om vårt arbete.

Ha en super mysig Tisdagskväll vänner!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar