onsdag 11 april 2012

Sophie Giraffe

Godmorgon finingar!

Som ni säkert såg så skrev jag ju helt galet fel igår på vilken serie jag såg.
Skulle ha varit 30 grader i februari i stället för 30 grader i Thailand.
Men kan ju hända den bäste.
 I dag väntas mormor K på besök sedan tar jag & lilla L oss en sväng till Ica. Lilla L har fått dille på russin från småfolk, så lika bra att köpa på sig ett lager..

Bild:Småfolk

Blev lite förvånad i morse när jag såg att lilla L hade plockat fram Sophie Giraffe igen. Som va hennes favorit när hon va mindre, kan helt klart rekommendera denna Sophie Giraffe. Hon är då bra till allt, när de får tänder är den extra bra men även till lek i barnvagnen när de små änglarna får tråkigt.


nu ska jag sätta mig och läsa lite sedan tror jag  att jag & lilla L ska testa hennes nya vattenfärger.
Kan bli en hit eller inte?
See you!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar