tisdag 10 april 2012

kikar lite på Hm home.

Godmorgon där ute!
Detta väder som vi nu har här i Göteborg är så otroligt trist, regn regn åter regn.
Men ska försöka se detta som något positivt. Så har nu höjt mysfaktor här hemma med massa tända ljus & en kopp varmt te.
Bild:HM

Litet tips!
 På vackra ljus som kan passa i alla hem.

 Lilla L busar runt här hemma just nu sitter hon i vardagsrummet & river sönder mitt gamla block. Hon börjar nu känna sig bättre, men ännu inte helt frisk. Så dagis får lov att vänta till Torsdag.

Att jag ej kom in med mitt kvällsinlägg berode på att jag va dundertrött. Bloggerskan har nu gått & blivit förskyld igen..
Men va gör det när det ändå är ur trist väder. Tar tillfället i akt & kikar runt lite på sommarens utflycktsmål. Och lite härliga vårkläder till familjen. sitter förbrilt & väntar på mina snyggi snygg skor som aldrig kommer. I dag blir det en inne sittar dag för mig & lilla L, massa bus & lite pluggför min del. Tvätta kanske man skulle göra men, den sköter ju sig själv.

Hoppas ni får en bra början på denna korta veckan!

 LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar