tisdag 24 april 2012

Good Morning

Morgonen här hos familjen Holm / Jönsson har varit lite ur funktion, om man nu kan säga så.
Lilla L va lite bättre än i går så i dag fick det bli dagis. Men mina egna måsten fick va, sitter och pluggar lite här hemma i lungnan ro.
Så ledsen att det ej blev något tidigt morgon inlägg som ni läst ur BALANS!
Min och lilla L´s morgon fick ett bra slut med kaffe & nenning, L´s apa  fick va med & mysa.



Va ska ni göra på semestern?

Igår satt jag & pappa T & diskuterade vad vi skulle hitta på med lilla L under semestern.
En sak som vi hitta som såg dunder mysig ut va Junibacken i Stockholm.
Så om inte annat kanske vi ses där :).

Bild:Tripadvisor
Klicka in här JUNIBACKEN & läs mer om detta supper duper härliga ställe.

Nu är det snart dagis hämtning men först ska jag förbreda middagen till mina änglar.
Härlig eftermiddag!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar