torsdag 12 april 2012

Starbucks !

Tjing Finingar!

Som jag tidigare skrivit i dag så måste jag bara säga att denna dag har varit kanoners. Min plugg stund med fina Eda va riktigt Nice & vi fick allt uträttat lite granna:). Stört skönt häng på Starbucks må jag säga :). Riktigt värt att rekommendera om man vill umgås eller bara ta en super god kaffe. Tog lite härliga kort på mitt nya favorit ställe.


Sedan va det bara full fart till lilla L's dagis. Fröknarna va sjuka så de ville att barnen skulle hämtas tidigt. Detta kan man tycka va man vill om. Själv tycker jag det är dåligt. Lilla L va hyper glad när jag kom så det känns skönt i hjärtat.
Vi mös till det rejält jag & lilla L, vi mummsa i oss lite vaniljglass vilket lilla L tyckte va toppen, allt för min lilla ängel.

Eftersom jag har lite att stå i nu så säger jag bara ses i morgon finingar!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar