torsdag 5 april 2012

Godmorgon Lediga Torsdag.

Tjipp alla mammutar!
Nu drar vi i gång dagen med lite härlig smoothie, det va verkligen evigheter sedan.
Va går upp i mot en härligt god hallon smoothie.
Lilla L är fortfarande sjuk, det bästa är mycke mys & kärlek så får vi hoppas att L blir frisk snart. I dag ska jag & lilla L ut på en kort shopping sväng..
sedan har jag lovat lilla L att vi ska göra en smarrig fruktsallad till lunch. Eftersom hon missar påsk festen på dagis i dag.
Liten tjuvtitt på våra påskägg!
Vad ska ni lägga i era små änglars ägg nu till påsk?
Själv sitter jag & funderar så det knakar, har redan shoppat ett hyber gulligt ägg / kanin från Indiska som lilla L garanterat kommer att älska. Jag får ju heller inte glömma pappa T´s ägg.
Jag & lilla L tittar in senare med va vi hittat till våra små påskägg.
Adios Amigos!
M&L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar