fredag 6 april 2012

Nalkas Dop!

Hejsan vänner!

Nu börjar det dra i hop sig för vår familj, eftersom vi är bjudna på två dop & ett namnkalas.
Tycker alltid det är så himmla svårt att hitta på något fiffigt till den ny kläckta individen.

Men förra året ungefär vid denna tid hade vi lilla L´s dop. Som va helt underbart, jag va så nöjd & fick så mycke hjälp av alla fina vänner & bekanta. När jag får lite tid lovar jag att lägga upp lite bilder & tipps på lilla L´s dop.
Men till sak nu då så fick jag ju lite ideer från lilla L´s presenter.

Bilder:Adlibris

 En av mina favoriter va en samlig inbundna böcker från Astrid Lindgren. Som jag garanterat kommer köpa till någon. Något som har blivit min favorit just nu inom lite finare leksaker är ju dessa härliga Maileg figurer med dess tillbehör..
Bild:Balders Hage

Så nu är det bara att börja klicka hem det som behövs till våra små nya vänner.
Själv bara älskar jag allt som har med paket & inslagning att göra så detta är inte alls tråkigt för mig, utan mer nöje på hög nivå.

LoVe
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar