fredag 27 april 2012

Soligt men Trött!

Ledsen mina fina vänner att jag ej hann in igår.
Jag har varit så trött att jag bara stupat i säng på kvällarna.
Men vi fick ett mysigt besök igår  av vår fina farmor E & moster M igår kväll.
Alltid lika kl när man får spontan besökare hem på kvälls kvisten.

Lilla L är nu & busar på dagis men ska snart i väg och hämta hem henne för det är ju FREDAG. vilket betyder FREDAGSMYS med god middag & efterrätt till Amigos jippiii..

Vi har allt lite att fixa med innan fredagsmyset sätter igång här hemma hos familjen Holm / Jönsson.
Först på listan förutom att hämta lilla L så klart står det STOR HANDLA :( :) .
Vist är det skönt när man har handlat maten & kommit hem, men vem gillar egentligen att betala för maten phuu så tråkigt, men så gott det är med god mat.

Har inte gjort ett dyfft idag bara slappat, har en sådan huvudvärk att jag storknar snart:(.
Men Treo min bäste vän hjälper väl snart så jag får njuta med mina älskade hjärtan i kväll.ss

Ska bli bättre med bilderna lovar.
 I dagens inlägg så får ni klara er med texten & lilla L mina fina B!


LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar